BULLETPROOF

Waaadapp? Idag så har jag sovit alldeles för länge, gjort alldeles för lite och tydligen sprutat på mig alldeles för mcyket av brittan - hur ska jag kunna vistas ute.. Sitter och väntar på att hjo, jekzor och kaisa ska pick me upp så vi kan dra vidare till waynes och äta frukost/fika/brunch/lunch? ja något av det ska de bli har inte riktigt bestämt mig för vad det blir än. Annars så har jag endast ätit godis idag ( köpte för 114kr igår) men det är iofs inget kostigt med det, är nog den mest onyttiga människa jag känner. För övrigt så hatar jag korv och köttbullar (dom som äter det är dumma). Mjök är också något som är väldigt vidrigt skulle aldrig få för mig att dricka ett glas, senast var väl i gymnasiet någon gång. Sen alla ni som läser ät aldrig något som kommer från en GET för getter är det äckligaste djuret som någonsin vandrar på denna jord - jag vet. Nog om strunt prat!
SES


Kommentarer
Postat av: jekke

haha du är mongo!

2009-11-19 @ 21:49:21
URL: http://jessicalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0