ONCE AGAIN

Har varit iväg på en sjuhelvetes resa, skaffat nytt fun fun jobb, fått nya vänner worldwide, varit pankare än en uteliggare & hittat något nytt.

Mitt nya jobb som eventsäljare åt tph innebär helt galet mycket resor land och rike runt (okey typ bara norrland). Bo på hotell och iprincip ha mycket tid över, tror jag? Har hyrt ut läggan lite till så i skell kommer jag inte vistas på ett bra tag, rätt skönt egentligen då ingen annan heller vistas där.

Just nu e jag i arjeplog, har jobbat min andra dag idag men he gick åt skogen för att toolbox har legat nere rackckckarns. Har vare sol och fint de e iallafall kul, försfrös dock fötterna ggr 6788.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0