less candy - seven summits?

Livet e typ för kort, eller iallafall ungdommen. Har på senaste tiden bará kommit på fler och fler saker som jag vill göra -som jag måste göra. Senaste tiden har jag träffat mer människor som har inspirerat mig än vad jag gjort under hela mitt liv. Jag vill plugga något som intresserar mig, vill bo utomlands, bo i kollektiv och fler hundra grejer. För några dagar sedan träffade jag en herre som jag snackade med sen frågade han mig om jag hade med mig min mål bok? - vad e det... Det är tydligen som vilken anteckningsbok som helst som du skriver ner alla dina mål med livet i. Allt från stora till små som att jag ska äta mindre godis till jag ska bestiga seven summits. Ska inköpa en sånn bok snarast möjligt, det kan bli intressant läsning om några år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0