"när påväg blir hemma"

Jag har fantastiskt ont i fötterna och är förbannat sugen på att äta något som är onyttigare än ett calskrove. Tar jag upp bloggen nu igen? eller gör jag bara ett tafatt försök? Kanske borde jag kicka igång den igen isamaband med att träden börjar knoppa. Reser land och rike runt hela veckorna/varje vecka. Tar mig aldrig tid eller har dåligt om tid att höra av mig till de jag håller kär. Just därför älskar jag det stora blogg fenomenet som uppstått. Jag har fan koll på varenda kotte jag är intressad av, saksamma om de bor i de norska bergen eller äventyrar i afrikas öken. Nu ska även jag dela med mig litegranna - kanske är det inte lika många som vill ha koll på mig men va fan -  NU KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0