ÅÅÅÅ SKJUTS IN I UGNEN

 

idag har jag och jessi bruden bakat bullar för andra gången, måste medge att odm blev fan så mycket godare nu! Imorgon ska jag fixa rediga möbler till ballen så man kan hänga där i helgen när det ska bara bli si så där 16-17grader, halleluja! Annars så känns det så jävla onödigt att de är nån jävel som inte gjort sitt jobb coh fått vattnet smutsigt. Bara för att jag inte får dricka det så är det de ända jag vill ha!!!! har köpt 3liter cola, men det smakar inte ens gott.....

Kommentarer
Postat av: jessie

HAHA alltså lilla skillnaden på min hudfärg. hade något att jobba på där alltså.....

2011-04-21 @ 00:55:56
URL: http://megafonen.nu/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0