:

Brukar du komma i tid: Njaaaa har blivit mycket sämre på det, oftast är jag precis eller lite mini sen.
Vad hade du i din mun senast: Åt just en godis....
När mår du bra: När livet känns kung, man är ledig, de är sol och man får hänga med världens bästa.
När blev du fotad senast: Typ i förrgår kanske.
Hur känner du dig nu: Stressad, donne varför.
Kan du laga mat: När jag vill och orkar, ja. 
Vad pluggar du: Inget, vill plugga men vad ?
Vad tycker du om fötter: Eh vaddå dom e bra att gå med.
Är du smart: Skulle nästan kunna påstå det, hhehe. 
Vad har du på dig: Typ träningskläder kanske man kan säga.
Vad saknar du: Rebb och min släkt söderöver, och så klart kisssarna.
När och varför grät du senast: Grinar typ jämt när jag ser på tv.
Hade du en bra kväll igår: Hade inga kompisar, ingen mat och det var ingetbra på tv, njaaa.
Din favoritdryck på morgonen: Allt är äckligt på morgonen
Vad ska du göra i sommar: Jobba, vara ledig, hänga jämt, spela volly och ta ett glas vitt.
Är du nöjd med ditt liv: Nöjdare än på länge iallafall.
Vad vill du jobba som: Har jag absolut inte kommit på än, då skulle jag väl redan plugga?
Vad gör livet värt att leva: Familj, vänner och upplevelser.
Vad i livet ångrar du: Eh en hel del men gjort e gjort.
Är du musikalisk: Hahaha absolut inte.
Vad lyssnar du på för musik: Det som alla andra lyssnar på.
Bortskämd: Nä det tycker inte jag, iallafall inte längre.
Är du trött: E alltid trött.

Vad gör du imorgon: Tjaaa jag jobbar och sen käkar påskmiddag med släkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig på stan med dina utsvängda jeans och måste bara få fråga vart du köpt dom? Dom var jättefina!:)

2011-04-25 @ 21:39:01
Postat av: lisa

Dom är köpta på vårat älskade h&m, hehe

2011-04-26 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0