ÄLSKAR ALLA BILAR

Jag har alltid förbannat tur med allt som har med bilar och motorer att göra. Tittar jag på en bil så går alltid något sönder eller tar slut eller så händer något annat helvete. Bilen som jag fått ha av farmor har haft dåligt batteri viiiiiilket jag märkt. Så igår for vi och köpte ett nytt batteri och pappa installerade skiten. FAANTASTISKT nu funkar den. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen......

....Jag hämtade jessi på jobbet vi hade lite dåligt om tid så vi betsällde pizza medans vi var på kvantum och ´köpte 2kilo godis. Efter 15min/en kvart så ska vi hämta min bananpizza men då startar inte biljäveln, jag sätter mig i passagerarsätet och grinar. Jesssi tvingar iväg bilen så vi åker så hackigt som möjligt mot viking. I rädsla av att bilen ska stanna så kör Jessi mot rött och jag ser livet passera. Kör lika fort som en traktor uppför erikslidbacken och då kommer ju jag på vad det är för fel på bilen. VI HAR INGEN BENSIN? smaaart jag borde ju veta att man måste tanka. Sen när vi ska tanka får vi inte upp bensinlocket, sätter mig återigen och grinar i bilen. Ringer hela släkten och ber om hjälp, tilllslut upptäcker vi att vi bara vridigt för löst. 50min senare får vi våra pizzor MUMSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på hela din lägenhet:)

2011-02-27 @ 17:40:38
Postat av: zola

hahahhahahahhaaaaa harryskratt

2011-02-27 @ 18:14:19
Postat av: HJO

HAHAHAHAHA MAN MÄRKER ATT JAG EJ ÄR HEMMA OCH STYR UPP

2011-02-27 @ 18:37:40
URL: http://hjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0