SNODDERE AV ZOLIS

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en lampa
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Nyss shoppade lite 2hand efter jobbe
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? tobbe från en annan del av köping
Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja japp jajjamen absolut
Vad gör dig lite extra glad? när hugge ringer
Har du ett turnummer? Vilket? 4
Var är dina syskon just nu? bråkolle är nog hemma & sover i soffan, snutthugo är nog i soffan med fast vaken
När gick du och la dig igår? 22.00 typ, skräll
Något du är rädd för? tandfen & hästar
Blir du lätt brun? haha nä, jag har ju fräknar
Vad är din riktiga hårfärg? råtta?
Har du piercingar? jo i mina örsnibbar, dock är hålen sne
Vad ska du göra i helgen? work work work och vara i bolle lite
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? att jag får vara lycklig jämt, töntigt jag vet
Har du någonsin gråtit till tårarna tagit slut? mja ja jo det har hänt



Så här tjusiga var jag och denne på allstars i lördags

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på hela lägenheten!!

2011-02-28 @ 19:02:40
Postat av: DENNE

tjusiga?

2011-02-28 @ 23:19:01
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: lka

Jaja bilder kmr snart håller just nu på att tapetsera. Haha tjusiga kanske var lite överdrift

2011-03-01 @ 13:26:21
Postat av: lka

Jaja bilder kmr snart håller just nu på att tapetsera. Haha tjusiga kanske var lite överdrift

2011-03-01 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0