THE WORST

I sommaras så var jag i Visby i en vecka med några kära damer som jag i princip lärde känna där. Vi hade en kung vecka och det söps som aldrig förr ofta började dagen med nån slags frukost kring 10snåret för att senare börja förfesten runt 12. Ut på Kallis och leva rövare, varför har inte alla städer ett ställe som Kallbadhuset? kanon iallafall. Hem käka något och ut på förfest igen där vid 7. Så där höll vi på i en dryg vecka, tänk er två utekvällar samma dag, det blir liksom 10 utgångar på 5dagar. Hej bakfylla! På söndagen var det hemgång, kvällen innan hade det varit lika fullt ös som resten av veckan. Pigg osv.. Färjan skulle gå klockan 07.00 men pga storm så belv vi ombokade till 09.00, tuuur som fan.

In med bilen i garaget upp på däck och var just redo att däcka i fotöljen men då jävlar i mig började en sjögång som hette duga. Jag som är sjösjuk i vanliga fall (kan inte springa på löpbanden utan att vilja spy) trodde iprincip att min tid var kommen. Satt i foaljen tillsammans men en gubbe som jobbade där. Hade absolut inte ätit merare under det tidigare dynget så fick kramp och tuppade av en snabbis. Bad gubben att slå mig i skallen och sedan väcka mig 4timmar senare (kort båt tur osv). Är just nu livrädd för båtar och kommer aldirg någonsin mer sätta mig på en båt om det inte är sten super jätte jätte säkert att det kommer att vara stillvatten i minst ett dygn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0