TIME TO GET READY


Har pysslat med lite tavlor idag på förmiddagen. Var iväg och köpte lite nya ljusstakar och en till glasburk. Köpte även godis på karratåget, när jag väl var där liksom? Och de e ju faktiskt lördag så då får man det. Igår jobbade och jag tror aldrig det har varit så jobbigt att handskas med fulla personer, snäste till dom flesta. Så förlåt! Eller egentligen mycket man behöver säga förlåt kan nästan lova er att ingen som var på calles igår kommer ihåg spec mycket idag, fylla och fajt. Idag har jag dock taggat till som fan så ikväll har ni världens gladaste Karlsson bakom bardisken.

Nu ska jag styra bilen mot boliden och kika på boliden-lycksele tror jag?


Kommentarer
Postat av: jessie

jättebra uppdatering, kaaamaaan

2011-02-14 @ 10:16:24
URL: http://megafonen.nu/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0