HITTADE LITE GAMLA BILDER


Gullle tjejer, gillar er nästan lika mycket nu.

När vi var i åre så var zola inte sugen på vin men sugen på fylla


Vad tänkte jag riktigt när jag färgade håret mörkt?


Petter hade just kastat kubb pinnen på en driiink, sandra säger OJ


dödade hugge en dag i stugan


Drog till london, shoppade och hade pannlugg när jag var 17

Tog studenten men en av världens tråkigaste klasser.


Hade magtröja coh drack häxa


Vem e du vem e jag vem e han?




King sommar bild från spårad stadsfest


Calles gänget när de var som bääääääääst


Oj vad häftig, jag är 18år och får köpa ciggisar


Sommaren 2005, då de började gå utförs


Världens bästa ställe

 
Bruce springsteen lägenheten som hannis och annis pajjade toottt


EN av tidernas bästa festar på bästa stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0