DUMPAD

Hade en middags dejt idag men blev dumpad såå vad gör man? lagar mat ensam så klart. Idag blev det klyftpotatisar, kyckling med färskost och pestokräm. HOPPAS DU ÅNGRAR DIG!
Trivs så sjukt bra i min nya lägenhet, vill inte gå ut härifrån och alla är välkommna att hälsa på jämt vare sig jag är hemma eller inte (det finns kakor coh cocacola). Kågevägen29! Har absolut inte adress ändrat från storgatan 54 i boliden än och har nog ine tänkt göra det heller. Om räkningarna kommer till pappa kanske han liksom glömmer bort att det är mina och bara betalar, eller vad tror ni? Vad tror du Ubbe?

 
P.S. Hur king är det inte att maten är klar i pausen på halv 8 hos mig? då man är som hungrigast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0