FY FY FY

Har satt mig själv i en riktigt jobbig sits. Slutade jobbet nyss och har precis kommit hem. Jag smög in i trapphuset med mitt hå i en tajtknut och dubbla huvor (tänkte efterlikna en kille). Smög tyst som en mus upp till min lägenhet. Tände absolut inga lampor och stampar inte alls i golvet. Jag gömmer mig alltså för en person som vet var jag bor och som tror att jag är intresserad av att ingå i en sekt vilket jag ABSOLUT inte är. Så det är därför jag smyger omkring. Denna person ringde mig både igår och idag och bad mig ta ledigt från jobbet (ljög om att jag jobbade) för att kunna följa med på denna träff, var tydligen STOOOOOR träff idag en av dom första från sekten var där osv. Så om ni inte ser mig på ett tag så vet ni iallafall att jag lever gömd ett tag framöver.

hiiiiide and seek, ska smyga iväg på träning nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0