PUMP IT UP YOU GOT TO PUMP IT UP

Blev visst ett missförstånd när jag sa att jag skulle träna för det skulle jag inte jag skulle tydligen vara med på en sekt liknande ritual. Och där var både hunden delfinen och krokodilen? Bodybalance är det jag snackar om. Fick kämpa hårt med att försöka undvika att brista ut i skratt när vi i början skulle hålla i vår osynliga boll. HALLÅ? kan man åtminstone få en riktig boll. Men en sak lärde jag mig iallafall och det var att aldrig boka bodybalance igen.


killen på bilde kan möjligen hålla i den osynliga bollen

Kommentarer
Postat av: hanniz

hallå har du sett min osynliga boll?????

2011-01-27 @ 22:33:05
Postat av: Anonym

han håller i ett par tuttar!

2011-01-28 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0