säg bara till när var hur

Tja, de var ett tag sen. Nu är hannisen back in town, vilket känns alldeles alldeles underbart! Börjar kännas som vi är tillbaka till sommaren 2008, faaaantastiskt. Och vad gjorde jag sommaren 2008? Bloggade som fan. Rolig var jag också (enligt vem? mig.) Sommaren 08 hade och också nyss flyttat in i en ny lägenhet (flyttat hemmifrån 1:a ggn.) vilket jag också gjort nu (i en sååååå mycket kungligare lägenhet). Så jag ska blogga nu. Jag lovar, 1 inlägg per dag. Sen om typ 8år när jag har familj, ett hus (i typ boliden), en hund (som inte luktar äckligt) och typ en saab så kan jag surfa ut på world wide webb och läsa min elektroniska dagbok och om typ 18år kan mina ungar också läsa den och se hur man inte ska göra.



så här ser jag iallafall ut, lika oskuldsfull och snäll som för 3år sedan.

Kommentarer
Postat av: k-fed

Wow du är riktigt het! Kanske man kan få ditt nummer vänligen?

2011-01-27 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0