NEVER EVER HAVE I EVER

VEM
Vem är i rummet med dig: Ingen, kanske ett spöke men tror inte det. 
Vem fick du senast sms av: Liiisis
Vem tänker du på: Just nu? på det där spöket
Vem pratade du senast i telefon med: Jekkis ringde just
Vems hus var du i senast: I mina kusinerss
Vem önskar du var med dig nu: en mysmänniska 
Vem är din favoritsläkting: typ hugge eller farmor fast schysst att favoritisera
Vem känner dig bäst: jag själv haha nämen tror de e rebb 



VAR
Var är din mobiltelefon: Någonstans i soffan, osäker på exakt plats.
Var är din mamma: Hemma och sover i soffan förmodligen.
Var handlar du mest: ICA maxi och moröhallen
fick du tag i tröjan du har på dig: Har snott den av mammi
fick du tag i byxorna du har på dig: Farfars gamla armani brallor från 70-talet
Vart åkte du bil senast: Till jobbbe, sandra och hannis räddade mig imore BIG TIME
Vilket rum är du i nu: Vardagsrumme
Var är din bästa vän: Osäker, troligtvis hemma

VAD

Vad åt du senast: Majskolvar MUUMS
Vad drack du senast: Vatten blev inge vin ikväll........
Vad är det för färg på dina byxor: Gråa
Vad är den närmaste saken som är blå: Hmm, tror de e en ljuslykta
Vad gillar du mest med skolan: Allt skvaller man får reda på
Vad har du på fötterna: Inget är bariss
Vilken film såg du senast: Ser Wallander Hämden just nu, kanonis
Vad hör du nu: Kurt W

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng: Jodå
Hånglat på en bio: Kan nog ha hänt i mina yngre dar
Hånglat i skogen: Jo
Sovit naken: aaabs
Kört över hastighetsgränsen: Har jobbat på TPH och där är 170km/h de nya 119
Fått hicka: Har väl alla
Stulit pengar från en kompis: Var lite tjyvaktig när jag var typ 4 så är inte omöjligt
Smugit ur ditt hus: Japp var kung på det ett tag, tog mig även förbi mammas fällor 
Hånglat med en främling: Hmm, är inte främlingar vänner som man inte känner än?
Saknar du någon just nu: Jomen det gör jag!

gårdagens ouutfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0