ANYTHING BUT CLOTHS

Exakt för ett år sedan så var jag på andra sidan jordklotet i Nya Zeeland. Vi åkte KIWI buss runt både nordön och sydön. Den 31jan så hade vi ett stopp hos en gammal gubbe som var drygt hundra år TYP, han bodde mitt ute i ingenstans bredvid en sjukt fin sandstrand. På kvällen så bjöd han in på BBQ (nz nationalrätt tror jag, friskt?), det serverades iallafall en sjukt blodig hjort stek med friterad potatis och vitlökssmör. Middagen åts i karlns garage. Detta kan ha varit det godaste jag ätit i hela mitt liv, för tillfället ligger middagen på 1:a plats iallafall.
 

Sen på kvällen hade vi maskerad och temat vi körde på var "anything but cloths". Man ville ju ogärna vara naken så vi köpte på oss ett gäng lakan/gardiner. Meeeen he passade inte så det hela slutade med att jag tömde min backpack och öppnade upp den, vilket blev en "fin fin klänning".


Det hela slutade iallafall med att jag vann ett pris, för vad vet jag inte rikigt kan ha varit roligaste utklädnad eller något. Jag vann en canyonswing, vilket jag ABSOLUT inte hade planer på att genomföra innan vinsten men vad fan gratis är gott? så efter många om och men så gjorde jag det. Super skum känsla. Men TESTA TESTA TESTA!

Blogg.se eller youtube var svinotaggade på att ladda upp en film meeeen så här vare:
http://www.youtube.com/watch?v=nW2E7ufmvgo

P.S. så genom jävla tragiskt att jag iår sitter på kg vägen och äter hårdbröö.

Kommentarer
Postat av: R

AWESOME!

Alltså seriöst, här sitter jag med mina frukost och ser denna hysteriskt roliga film så ger mina tårar nått slags vatten i ögonen? Fråga mig nu inte varför men jag tyckte helt enkelt att det var fantastiskt! Ha ha

Tack för morgonskratt <3

2011-02-01 @ 07:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0