VITA VÄGGAR

Idag hände något som min pappa tyckte var mycket märkligt och som mamma tyckte var chockerande. Jag köpte ett gym kort och har faktiskt redan användt det skräll skräll skräll. Ska tydligen bli träning imorgon med - liiiiiiiiika bra att gå all in. Hängde även med hannisen jekk och joanna på ica maxi, dom har börjat med nå diet? LHC eller något? Ooooch jag kan ju inte vara sämre och slänga ner chips och massa annat snask i korgen. Såå jag började med det jag med, hållbart? får se..


P.S. Fyndade den finaste korsetten och jätte fina byxor idag för 175pix tottttt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-27 @ 11:48:27
Postat av: sandra

Meeeen äntligen lisa!!!

2011-01-27 @ 11:49:49
URL: http://megafonen.nu/stylebyus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0