WORKING NINE TO FIVE

Sitter hos jesssi och hon diskar. De tycker jag är bra för att har nog aldrig tidigare skådat ett sådant diskberg på kågevägen 36E och så har jag sett många. Snart bär det av till jobbet, har kanske slängt ihop världens godaste mat låda, gravad lax äre i den bland annat. Gav jekkan ett smakprov och hon äter ABSOLUT inegt som kommer från havet MEN hör och häpna -  hon spottade inte ut det iallafall.

Hade bokat ett core pass 06.45 i morse men avbokade det vid 5 snåret då jag blivit väckt och kanske inte var piggare än brö. Sen så sas det att core var rena döden så jag la träningen på hyllan idag.



supergammal bild från superspårad kväll.
TUMMARNA UPP FÖR ATT DET ÄR HELG SNAAAAAAAAAART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0