GÖR SOM HANNA

1. Tre ord varför du sist spydde? - magsjuka, härligt
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – snackade med ollis
3. Vad gjorde du för 30min sen? – kom hem från bolle
4. Vad hände dig 1995? – levde rövare på boliden skolan i lag med linn
5. Vem fick dig att skratta senast? – har typ inte skrattat idag? tragiskt
6. Vilken färg är din borste? – hm har 5, men dom flesta är rosa av något slag
7. Vad köpte du sist? – godis......
8. Vilken färg har du på din tröja? – ultravit
9. Var förvarar du dina pengar? – lite överallt
10. Hur var vädret igår? – blåsigt som rackarns
11. Vad ser du fram emot? – SOMMMAREN
12. Snarkar du? – det tror jag nog att jag gör nån gång iallafall
13. Vad är 15? – en spårad ålder
14. Vilken skostorlek har du? – 37
15. Vill du klippa dig? – hahahah skulle aldrig tänka tanken
16. Är du över 25? – nä men ibland känner jag mig som 60
17. Pratar du mycket? – nä inte så ofta iallafall
18. Kollar du på O.C? – gjortde det när jag var 15 sen så dog marissa
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – japp
20. Känner du ngn som heter Steve? – Jo det gör jag, hårigaste personen jag någonsin sett
21. Hittar du på egna ord? – jo, har alltid gjort när jag var liten var lapp, mjölk
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – nja ja njaaaa ja njaa
23. Vad har du för mobil? – x10 mini pro, i like  
24. Vem ringde dig senast? – veromoda, dom ringer mig ofta
25. Biter du på naglarna? – jo det gör jag väl, fast jag har inga naglar
26. Har du lockigt hår? – hahah ja fy ibland när jag inte fönar det så blir det ett skatbo
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – donne? Melissa horn? räknas det?
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – nästan alla, annars skulle jag nog kicka ut dom ur mitt liv
29. Hur många gånger har du svurit idag? – 1 tror jag, fan
30. Vilket ord säger du ofta? – säger inte så mycket
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – nu och ja imorgon 06,50
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – det var nog till hugge
33. Vad borde du göra nu? – åka till jobbet
34. Har du något smeknamn? – lka lisaka lisak
35. Sover du mycket? – jag sover perfekt lagomt mycket nu
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – eeh, vet aldirg vad filmer heter inte yogibjörn iallafall
37. När var du sist ute? – 14.00  i 30sek
38. Har du gråtit idag? – näppp
39. Är du en glad person? – nja inte jämt
40. Har du roligt nu? – det har jag inte
41. Vad äter du helst? – surströmming abs
42. Vem var du med sist? – mammsen
43. Pratar du i sömnen? – hur ska jag veta?
44. Vem kramade du sist? – hugge
45. Nämn den bästa personen – farmor
46. Tycker du om någon just nu? – tror det iallafall
47. Vill du flytta? – inte nu nej
48. Hur ofta borstar du tänderna? – aldrig?
49. Är du egoist? – mja jo, men erkänna det? nä
50. Gillar du att bada? – när det är varmt
51. Skrattar du åt allt? – nä men åt allt som är kul
52. Vem får dig alltid att skratta? – zola, självklart svar
53. Gråter du när du tittar på filmer? – nästan alltid
54. När grät du senast? – såg väl nå snuttigt på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0