JAG HAR TRILLAT DIT


Var tröttare än medel när jag öppnade upp mina blå imorse. Under natten så var det några bullerspöken som stökade omkring i min lägenhet, så låg under täcket med hjärtklappning rätt länge innan jag tände alla lampor och skrämde iväg busarna. Sen så ursäka mig? vad fan snöar det för? Är just nu nästan lika jävla less på vädret som jag är less på parasitfan. Förövrigt brukar jag dricka vattnet, bara för att jag är tjurig plus för att kokat vatten smakar skit. Ikväll ska jag stor städa hela lägenheten, de behövs nu när både bullerspökena och hustomtefamiljen varit här i veckan. Bilden ovan är iallafall från i fredags och ursäkta? Men varför sa ingen till mig att det ser ut som jag har koppel på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0