KÅGEVÄGEN

Sitter ute på min banlkong i bikinin  i en av mina kungafotölje rfrån ett tidigare århundrande och försöker bättra på någon slags bränna, spanar på folk och röker en cigarett ( det är sommar då får man det). SOmmarvärmen är väl inte riktigt densamma som gårdagens men vad gör det? De är gröna gräsmattor och träden har slagit ut, SÅ JÄVLA SKÖNT. Idag ska jag skaffa ett nytt pass för jag har tappat bort mitt andra, snittar äl ungefär ett pass per år. Det känns jobbigt rikgit jobbigt för måste snygga till mig endel för att kunna se anständig ut på fotot. Hanna är i Cypern och jag sanknar henne så jag tycker hon kan komma hem nu nu nu.

grillkungar från lördagens bravader


Kommentarer
Postat av: smokey

Rök inte du kan döööööööööö!

2011-05-10 @ 16:42:27
Postat av: Jenny

Gud vilken fin klänning, vart kommer den ifrån? =)

2011-05-11 @ 23:07:09
Postat av: lisa

De e ingen klänning men det är en byxdress som är från h&m ! :)

2011-05-12 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0